6.05.2009

I evo slika

5.26.2009

Vožnjica Remete-Šestine-Kolodvor

Malo vožnje dobro dođe prije kiše :)
(karta)

Malo na Remete, pa se spustio na Mihaljevac, pa gore opet na Šestine i onda se preko Pantovčaka spustio u centar i preko Gl. Kolodvora do doma :)

trp:24.23km
t: 1:10h
avg: 20.72km/h
max: 62:58 km/h

Svetonedeljski maraton

U nedelju se održao Svetonedeljski maraton u ogranizaciji biciklističkog kluba Sveta Nedelja na kojem sam sudjelovao sa prijateljima. Bilo je potrebno to jutro doći do Svete Nedelje, pa sam se laganom vožnicom uputio do u smjeru starta utrke koji je bio zakazan za 11h na trgu u Svetoj Nedelji. Organizatori su pripremili i profil i kartu staze na kojoj se održava utrka pa možete pogledati kava je zapravo staza. U 11h utrka je krenula s dijelom od 18km u kojem smo se svi zajedno vozili. Iako sam očekivao sporiji početak, organizator je predvodio grupu brzinom od 25-30km/h, no iznenadio sam se jer nije bilo teško pratiti ritam. U Rakovom potoku na 18.km započela je utrka i kad sam vidio sve te bicikliste i jurnjavu jednostavno sam krenuo juriti uopće ne razmišljajući o tome da moram odvoziti još 55km. Nakratko sam pogledao iza, ali Nevena, Hrvoja i Ivke nije bilo. Mislio sam si da sam ja malo preforsirao pa kad me primi umor će me ono stići, ali meni je ionako važno jurcat pa koliko izdržim. Odmah nakon 18.km glavna grupa pravih profića se odvojila i ostatk grupe se rasipao po cesti na udaljenosti od 1 km i polako se rastezala. Odlučio sam juriti od biciklista do biciklista koji su međusobno bili odvojeni po par sto metara i onda se u zavjetrini odmarao pa tako ponovno. U jednom trenu sam se umorio i više nije išlo sustizanje. Na 30.km sam ulovio dvojicu biciklista, s kojima sam izmjenjujući se na čelu i u zavjetrini jurio veoma brzo. 35. km je došao brzo, a i moja glad, počeo sam sanjati o različitim jelima, a jedino što sam imao je bio jedan Corny kojeg sam brzo pojeo, no glad nije nestala. Na 39.km sam dobio vodu koju sam popio jako brzo i onda su počeli problemi. Snaga nogu mi je počela opadati i ispao sam iz grupe te ostao sam. Do 50. km sam vozio sam boreći se sa nogama i tada me prestigao jedan biciklist kojem sam se prikrpao u zavjetrinu i vozio veoma brzo do Galgova gdje je krenuo i najveći uspon na stazi, naravno onako umoran i gladan vozio sam se jako sporo oko 7-8km/h čekajući drugu stanicu sa vodom. Nekako sam došao do 2. stanice, dobio bananu i vode, koji su mi pomogli da se oporavim malo. Uskoro me počeo primati grč u lijevoj nozi ali sam ga polako istežući nogu ipak uspio izbjeći. Na 70.km je započeo spust i do cilja sam vozio veoma brzo, te završio utrku u vremenu od 2:57 minuta. Nakon cilja zajedno sa Ivkom sam otišao po grah, kruh i vodu i mi smo brzo jeli i čekali Nevena i Hrvoja koji su bili netom iza mene, svega nekoliko minuta. Svi smo zajedno prepričavali doživljaje (čini mi se da je Ivki bilo najzanimljivija utrka jer je malo zalutala, ali se vozila i u kombiju i s motorisitma) i jeli ko ludi. Poslije smo pogledali dodjelu nagrada i vratili se u Zg premoreni. Ukupno sam napravio 120 i nešto kilometara i bilo je super, kad ćemo opet :) Ovdje su slike